Θα σε περιμένω…

__________ (8)

Αν έχεις χρόνο, έλα. Θα σε περιμένω στο βιβλιοπωλείο art bar «Ποιήματα & Εγκλήματα», Αγίας Ειρήνης 17 στο Μοναστηράκι (60 μέτρα από το μετρό).

Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου στις 8:30 μμ.

Θα έχω κι εκλεκτή συντροφιά.

Θα είναι εκεί η συγγραφέας – ψυχολόγος Αικατερίνη Τεμπέλη, να μιλήσει γι’ άστρα μποέμ που τη στεριά διαλέγουν ν’ αλητεύουν.

Θα είναι και η στιχουργός και συγγραφέας παιδικών βιβλίων Μαρία Μπουράνη, ξέφρενα σουίνγκ να απαγγείλει.

Θα είσαι κι Εσύ! Αφού το ξέρεις, οι άνθρωποι των τύπων δεν ήταν ποτέ του γούστου μου…

12 thoughts on “Θα σε περιμένω…

  1. Παράθεμα: Θα σε περιμένω… | AikateriniTempeli's Weblog

  2. Αντώνη χαίρομαι που σε βρίσκω μετά από τόσο καιρό ξανά..
    Μακάρι να μπορούσα ν βρεθώ κι εγώ,ελπίζω να περάσετε όμορφα…
    από δω και στο εξής θα τα λέμε..σε φιλώ!

  3. Πώς πήγε η παρουσίαση Αντώνη;
    Αν σου πω, πως ακριβώς την ίδια μέρα και ώρα ήμουν στο Σύνταγμα στο Public στη παρουσίαση του καινούργιου βιβλίου που μετέφρασε ο Ν. Πιλάβιος (σύζυγος!) :
    «Εγώ χωρίς εγώ». του Κρισναμούρτι από εκδόσεις Καστανιώτη…
    Η σκέψη μου ήταν πολύ κοντά, αλλά… 🙂

  4. Άιναφετς

    Μια χαρά πήγε. Ήταν πολύ ζεστή βραδιά.

    Γνώριζα για την παρουσίαση στο Public. Αν δεν ήταν παρουσίαση του βιβλίου μου θα ήμουν κι εγώ εκεί. Τόσο για το βιβλίο όσο και για τον αγαπημένο μου παραμυθά. Ανήκω κι εγώ στη γενιά των τυχερών εκείνων παιδιών που μεγάλωσαν με τις εκπομπές του.

    🙂

Σχολιάστε

