Σουίνγκ με τ’ άστρα (Αντώνης Τσόκος)

tsokos2

Τις νύχτες που ο ύπνος γίνεται πολυτέλεια παρατηρώ τις αντιδράσεις των παρακείμενων κτηρίων στο σκοτάδι. Το μπαλκόνι του απέναντι φροντιστηρίου. Τον ακάλυπτο της κίτρινης πολυκατοικίας. Το στέγαστρο του θορυβώδους ουζερί. Όλα τους γέρνουν προς τον ουρανό. Οι άκρες των απλωμένων ρούχων αγγίζουν τα σύννεφα.

Τις νύχτες τα θεμέλια των κτηρίων χορεύουν σουίνγκ. Σουίνγκ με τα άστρα…

To «Σουίνγκ με τ’ άστρα» είναι η πρώτη μου ποιητική συλλογή. Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία, από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης. Ευχαριστώ θερμά τον κ. Γαβριηλίδη και τους συνεργάτες στον εκδοτικό οίκο: τον Θάνο Γκιώνη, τον Αργύρη Κυρλίδη, τον Λευτέρη Μεντζέλο και τον Δημήτρη Λυμπερόπουλο που επιμελήθηκε την έκδοση.
Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στη Μαρία Σταμπουλή η οποία μου χάρισε τη φωτογραφία που κοσμεί το εξώφυλλο.

15 thoughts on “Σουίνγκ με τ’ άστρα (Αντώνης Τσόκος)

  1. Πάντα μου άρεσαν αυτά που διάβαζα εδώ, τώρα θα έχω την ευκαιρία να τα διαβάζω και αλλού. Βλέπεις είμαι ακόμα λάτρης του «βιβλίου».
    Την επόμενη φορά που θα βρεθώ στα Ποιήματα κι εγκλήματα θα το αναζητήσω!! Καλή επιτυχία!!

  2. Δεν χρειάζεται να σου πω Αντώνη, πως χάρηκα πολύ με την έκδοση του πρώτου σου βιβλίου, είμαι απ’ αυτούς που τα γραφόμενα σου πάντα με άγγιζαν… ειδικά όταν «όλα τους γέρνουν προς τον ουρανό»!
    Καλοτάξιδο, (όπως λένε) και στο επόμενο! :)))

  3. Εχουμε ενα ψιλικατζιδικο εδω, που εκτελει και χρεη βιβλιοπωλειου 🙂 Του παραγγελνω βιβλια κατα καιρους και πριν λιγο τηλεφωνησα και σε λιγες μερες μου ειπα οτι θα το εχω το «Σουινγκ με τ’αστρα» 🙂
    Μπραβο Αντωνη μου. Καλοταξιδο το βιβλιο σου. Μου αρεσει πολυ ο τιτλος, ειναι υπεροχη η φωτογραφια (συγχαρητηρια στην Σταμπουλη Μαρια) και ειναι πολυ καλη και η τιμη. Στις μερες μας τα σκεφτομαστε ολα. Εχω την αισθηση οτι αυτη ειναι μονο η αρχη. Μη τ’αφησεις το γραψιμο. Σου παει πολυ!

    Αν ερθεις Θεσσαλονικη για παρουσιαση να μας ενημερωσεις. Θα ερθω για προσωπικη αφιερωση 🙂

  4. Κατερίνα μου,
    μεγάλη μου τιμή! Δεν φαντάζεσαι πόσο συγκινητικό είναι αυτό για εμένα. Το ψιλικατζίδικο το λάτρεψα κι ας μην τον έχω δει ποτέ. Είμαι σίγουρος οτι κι αυτό γέρνει τα βράδια προς τον ουρανό. 🙂

    Η φωτογραφία της Μαρίας είναι όντως εξαιρετική!

    Είναι στα σχέδια μου να κάνω μια παρουσίαση στη Θεσσαλονίκη. Αλλά και παρουσίαση να μην κάνω, όταν βρεθώ ξανά στην αγαπημένη σας (εσχάτως και δική μου) πόλη θα χαρώ πολύ να τα πούμε και από κοντά!

  5. Καλοδιαβασμένο και καλότυχο στις καρδιές των αναγνωστών να’ναι Αντώνη μου το βιβλίο σου. Και συνέχιζε να χορεύεις σουίνγκ με τις λέξεις, ναι? 😉

  6. αχ, τι καλά! καλοτάξιδο να’ναι, Αντώνη! πολύ έχω χαρεί, τόσα χρόνια που σε διαβάζω σε νιώθω, πώς να πω, σαν δικό μου άνθρωπο! έτσι η χαρά είναι μεγάλη! σου φύλαξα ήδη θέση στη βιβλιοθήκη! κι άμα κάνεις και παρουσίαση, θα έρθω οπωσδήποτε! 🙂

  7. τα θερμά μου συγχαρητήρια μεσιέ. ας σου εξομοληθώ εδώ λοιπόν πως τα κείμενά σου υπήρξαν για μένα νότες μπλογκο-έμπνευσης! καλοτάξιδο!

  8. Αγαπημένα μου κόκκινα παπούτσια πόσο χαίρομαι που σας βλέπω ξανά!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ σε νιώθω δικό μου άνθρωπο. Από τους πολύ αγαπημένους.

    Να έρθεις στην παρουσίαση. Θα χαρώ πολύ να σε δω. Στις 4 Δεκέμβρη θα γίνει. Θα στο θυμίσω εγκαίρως. Νομίζω έχω το email σου.

    Καλησπέρες! 🙂

  9. Δεν είμαι και πολύ δημοφιλής για τα σχόλιά και την διαδικτυακή μου κοινωνικότητα η αλήθεια είναι :). Οι καινούριες αρχές όμως έχουν σημαντικότητα και βαρύτητα γι αυτό θα ήταν όμορφο να φορτίζονται με ευχές.. Η ποίηση δεν είναι απλά «γράφω». Είναι κάτι παραπάνω, θέλει αφοσίωση και πνεύμα για να γράψεις ένα ποίημα όσο μεγάλο ή μικρό είναι. Προσωπικά μου αρέσουν πολύ τα ποιήματα της μιας πρότασης :). Εύχομαι… ωχ τι να ευχηθώ… εύχομαι… εύχομαι να γράφεις απο την Ψυχή σου. Όσο γράφεις απο την Ψυχή σου θα γράφεις όμορφα και θα κάνεις κάποιους ανθρώπους πνευματικά πλουσιότερους.. Καλό ξεκίνημα, καλή αρχή, καλή σταδιοδρομία με χρώμα και ισιάδια…

  10. Κορίτσι της βροχής

    Μπορεί να μην είσαι δημοφιλής για τα σχόλιά σου, είσαι όμως δημοφιλής για τα υπέροχα κείμενα και τις ευχές σου. 🙂

    Σ’ ευχαριστώ μέσα απ την ψυχή μου. Με ένα χαμόγελο κι το ομορφότερο ποίημα μιας… λέξης …

    Βρέχει…

Σχολιάστε

