Κυανή σκιά


Μια φορά κι έναν καιρό, οι γρίλιες των ξύλινων ρολών έσταζαν κυανή υγρασία. Ξεκούρδιστος απόγονος εκείνης της φοράς, από καιρού εις καιρόν, αναζητώ τη βιολογική σκιά μου. Ξέρω πως πλέει κάπου ζωντανή. Στιγμή δεν πίστεψα την κίβδηλη φιγούρα που ακολουθεί τα βήματά μου. Την πρόδιδαν τ’ άχρωμα δάκρυα που έστριβε με καπνό στ’ απόλυτο σκοτάδι.

Θαλασσινέ παππού παραμυθά, ορκίζομαι στ’ αλάτι που κυλλά στις φλέβες μου, σ’ ήλιο Ζακύνθιο θα την ξεμπροστιάσω. Με αυτοσχέδια γομολάστιχα – φλούδα στυφή από αμούστακο νεράντζι –  θα σβήσω τους καθρέπτες απ’ τα μάτια της.

Να ζήσει εκείνη σκιερή κι εμείς υγρά γαλάζια φωτισμένοι…

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Γεωργία Τσόκου
8 thoughts on “Κυανή σκιά

  1. Καλημέρα Ζάλη!
    Έμεινα ώρα πολλή (ούτε κι εγώ ξέρω πόση) άφωνη κι ακίνητη μπρος στη φωτογραφία που συνοδεύει την ανάρτηση. Ένας «κυανός γίγαντας» (γιγάντιος λαμπρός αστέρας κατά τους αστροφυσικούς) μου απευθύνει τον λευκομάντηλο αντικατοπτρισμό του χαιρετισμού του…. και εσύ με ένα τσούρμο μοναδικών, πειρατικών λέξεων με ρίχνεις στον ωκεανό της σκέψης: «Στιγμή δεν πίστεψα την κίβδηλη φιγούρα που ακολουθεί τα βήματά μου»!!!???
    (Δε θέλω να πω κάτι άλλο μετά από αυτό… ίσως μόνο πως αγαλλίασα και μελαγχόλησα μαζί… αξεδιάλυτα… ή ίσως πως νιώθω ότι έπρεπε απλά να διώξω μακριά όλες τις ασεβείς μου λέξεις και να «σκύψω» πάνω στο κείμενο δηλώνοντας με το μεγαλείο της πολυσήμαντης, εύγλωττης απλότητας όπως η Μελίτα «πολύ όμορφο». Δεν ξέρω… πολλά πράγματα αλλά αυτή τη στιγμή έτσι κι αλλιώς δε θέλω να τα ξέρω. Επειδή βαθιά τα νιώθω. Κι αυτό φτάνει).http://youtu.be/Cr2bBmmNX5w

  2. Αγγελική

    Λαχανιασμένες, τρέχουν οι σκέψεις να προφτάσουν τις χίλιες λέξεις της φωτογραφίας…

    (Ευχαριστώ για το τραγούδι! Λέω ένα βράδυ ν’ ακολουθήσω τη σκιά μου. Να δω αν χορεύει καλύτερα από εμένα. )

    Καλησπέρα!

  3. Λιγα καταλαβα 🙂
    Ισως επειδη νομιζω πως τελευταια ειμαι ολο και πιο σιγουρη οτι αυτη η υποπτη φιγουρα που με ακολουθει ειναι ολο και περισσοτερο δικη μου 🙂
    Η φωτογραφια μου προκαλει την αισθηση της υποσχεσης, αλλα δεν ξερω να σου εξηγησω το γιατι 🙂

    Καλο απογευματακι!!

  4. Deedee

    Τυχερή είσαι. Εμένα κάποια αφηρημένη νοσοκόμα μπέρδεψε τη σκιά μου στο μαιευτήριο.

    Κρατάς την υπόσχεση κι αφήνεις την εξήγηση να αιωρείται.

    Καλό βράδυ!

Σχολιάστε

