Όταν σου λέω πορτοκάλι να κορνάρεις


Βαστώ την αρωματισμένη κόρνα σου ευλαβικά στ’ αδέξια χέρια. Ποτίζω ιδρώτα απ’ τις παλάμες μου τις ορφανές ακίδες των ακροδεκτών. Ν’ ανθίσουν κλαρινέτα και βιολιά στους ήχους της βραχνής φωνής της.

Κερνώ αμόλυβδη το διψασμένο σου ντεπόζιτο. Σκάνε παγάκια στους κρυστάλλινους καθρέπτες. Φώτα πορείας μακρινής. Στενές φλούδες από άσφαλτο, τσιμέντο κοίλο, πονηρό. Κοκκινωπά φανάρια κι άβρεχτο χώμα.

Νεκρώνει ο κόσμος στο λεβιέ των διαδρομών μας. Άναψε τα πορτοκαλί λαμπάκια να υποκλιθώ στην κουτσομπόλα μηχανή σου. Σινιάλο σ’ όνειρα μεσημεριανά κάθε ταξίδι στη λευκή αγκαλιά σου.

Τράβα χειρόφρενο στον ουρανό της καγκελόπορτας.  Πέτα με τα γερά φτερά του γερανού πλάι στα μποτιλιαρισμένα ηλεκτροφόρα σύρματα.  Μετράει ο χρόνος ως το δώδεκα. Κρύψου βαθιά στις αναμνήσεις μου. Μείνε εκεί και διάβαζε τα χείλη μου.

Όταν σου λένε πορτοκάλι να κορνάρεις…

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com
12 thoughts on “Όταν σου λέω πορτοκάλι να κορνάρεις

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση, δεν έχω να πω κάτι επιπλέον. Απλά με έκανε να θυμηθώ πόσο πολύ αγαπάω το αυτοκινητάκι μου που περνάω τόσες ώρες μαζί του όλη την ημέρα μου. Συνάμα ήρθε και η σκέψη της στην πορεία της ζωής μας. Σε ευχαριστώ πολύ για αυτές τις εικόνες που μου δημιούργησες κάνοντας το απόγευμά μου πιο όμορφο.

  2. Δώδεκα χρόνια μοιραζόταν τις βόλτες του μαζί μου. Χαθήκαμε, μποτιλιαριστήκαμε, ακούσαμε μουσική, πέσαμε σε λακκούβες, βραχήκαμε… Αγαπηθήκαμε! Του χρωστούσα αυτή την ανάρτηση.

    Καλώς όρισες, mastermeeple!

  3. Kαλημέρα Ζάλη! Εσύ ήσουν λοιπόν που κόρναρες τις προάλλες… Βλέπεις δεν ήξερα για τη συγκεκριμένη οδηγία και ανακοίνωσα μεγαλοφώνως πως θα ξαναδώ το «Κουρδιστό πορτοκάλι»!
    Το δικό μου ανταποκρίνεται στο «Οταν σου λέω λεμόνι να γκαζώνεις και να με εξακοντίζεις στις λεωφόρους των μοναχικών βραδινών ταξιδιών». (Πολύλογη οδηγία μα έχει εκπαιδευτεί. Αναγκαστικά… με τέτοιο φλύαρο ιδιοκτήτη που έχει!!!)
    Υ.Γ.1 Το φαντασιακό όχημα των λέξεών σου εξακολουθεί να με ταξιδεύει γοητευτικά. Εδώ η οδηγία είναι «Οταν σου λέω απόλαυση, εσύ να γράφεις».
    Υ.Γ.2 Εκπληκτική εκδοχή της Μαργαρώς!!!
    Υ.Γ.3 Πρόσεξε μην τυχόν καθώς οδηγάς παίξει το ράδιο αυτό: http://youtu.be/cAyYR_XBfmk
    Y.Γ.4 Τώρα, ξέρω… θα σου καρφωθεί πάλι η ιδέα πως λατρεύω τα υστερ(ι)όγραφα. Μα ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πού το στηρίζεις αυτό!!!

  4. χαχα θα ηθελα να κανω like, οπως κανουμε στο facebook, σε καποια σχολια μερικες φορες. Οπως στης Αγγελικης απο πανω μου :):)

    Με το αυτοκινητακι μου εχω ενα ισορροπημενο δεσιμο. Μεσα στην ανισορροπια μου, ισορροπω με δικα μου κριτηρια :):):)
    Αυτο που αγαπω περισσοτερο ειναι το κλειδι της ελευθεριας μου, ενα κλικ και βαζω μπρος για οπου καθε φορα…… κι ας μην εχουν και μεγαλη ποικιλια τα «οπου» μου μεχρι τωρα. Ειναι υποσχεσεις δικες μου κρυφες 🙂

    καλημερααα

  5. Αγγελική

    Δε συνηθίζω να κορνάρω τις προάλλες. Μοναχά τις μέρες κοινής ησυχίας ζεσταίνω την παγωμένη μύτη της κόρνας μου.

    Δεν μπορώ να σε κατηγορήσω για υστερογραφομανία. Τα κείμενα, σου παρέχουν ακλόνητο άλλοθι.

    Υ.Γ Το γιώτα έσπασε στη μετακόμιση.

  6. Deedee

    Η δική μας ήταν σχέση πάθους. Από την πρώτη ως την τελευταία μέρα. Έτσι αποφάσισα να μην το αντικαταστήσω.
    Σε ρόδες ποδηλάτου ισορροπώ την απουσία του.

    Καλησπέρα!

  7. Αχ το ποδηλατο κι εγω το φλερταρω αλλα το αφησα πολυ καιρο κι εκανα 3 στασεις για να κανω 200 μετρα πριν 2 εβδομαδες!!!! Το οτι ειχαν μια μικρη ανηφορικη κλιση αυτα τα μετρα παιζει ρολο ε; ε; ε; :):):)
    Πρεπει ομως, αν θελω να διωξω τα απειρα κιλα που πηρα τα τελευταια χρονια 🙂

  8. Deedee

    Είναι πολλά τα οφέλη της ποδηλασίας. Χάνεις περιττά κιλά και χρόνια (δέκα χρόνια νεότερος κατεβαίνω κάθε φορά από τη σέλα). Μη σε πτοούν οι ανηφόρες. Στην επιστροφή δείχνουν το καλό τους πρόσωπο.

  9. Αχ,Ζάλη…. Είναι χάρμα να επιστρέφω και να συναντώ τα δωρικά, επιεική και ουσιώδη σχόλιά σου. Συνέχισε να κορνάρεις… Η κοινή ησυχία είναι θλιβερό πράγμα. Η κοινή ανησυχία πάλι, απλώς θαυμάσιο. Και… συντροφικό!
    «Πλάτη με πλάτη και μες στη σιωπή»… Να, δες: http://youtu.be/ud7e9mJgWno

  10. Καλησπέρα (μια μεταμφιεσμένη ετεροχρονισμένη «καλημέρα» ως συνήθως!) Ζάλη.
    Ο ομορφότερος και χρησιμότερος διαμελισμός στην Ιστορία, ever!
    Μπήκα ασθμαίνουσα πριν φύγω για να σου αφήσω ένα ηχητικό λουλουδάκι, ως ένδειξη αβροφροσύνης για τις απολαυστικές μου επισκέψεις στο… σαλονάκι σου.
    http://youtu.be/5zYLIKhqBTM (είμαι κάπως επηρεασμένη επειδή έχω μια εκδήλωση με τάνγκο και πάσο ντόμπλε αυτές τις μέρες, μη με παρεξηγείς. Και κυρίως μη με… εξηγείς! Επειδή έτσι κι αλλιώς… με ερμηνεύεις εδώ μέσα. Κι είναι απλά τέλειο)

  11. Αγγελική

    Καμιά εξήγηση στο άρωμα των λουλουδιών και στης απέναντι γυναίκας το μυστήριο…

    Ευχαριστώ για άνθος. Όμορφο! Από αυτά που δεν μαδούν τις νότες τους.

    Καλησπέρα!

Σχολιάστε

