Τριάντα πέντε λέξεις


Μια χούφτα λέξεις μου απόμειναν. Μ’ αυτές θα ζήσω. Αυτές θα βγάζω βόλτα τ’ απογεύματα. Μ’ αυτές θα εξοφλώ τις τυπικές κουβέντες μου. Πάνω τους θα ξεσπώ τα ερωτικά ξενύχτια μου.

Στις συλλαβές τους θα πιστώνω τ’ άσβηστα λάθη μου.

Στα σύμφωνά τους θα σιωπώ. Στις καταλήξεις τους θα ονειροπολώ. Στο νόημά τους θα παρηγορούμαι. Στην ανορθογραφία τους, θα ακουμπώ τη σφαιρική μελαγχολία μου.

Θα τις γυρίζω ανάποδα.

Θα τους ανακατεύω τα φωνήεντα.

Θα τις φιλώ παράτονα.

Θα τις μετρώ τα βράδια πριν κοιμάμαι.

Τριάντα πέντε λέξεις μ’ άντεξαν. Μ’ αυτές θα συναρμολογήσω την παραξενιά μου…

 Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com
17 thoughts on “Τριάντα πέντε λέξεις

  1. Μεθάω με την εξαιρετική σου γραφή.

    Σύμφωνα και φωνήεντα να έχει η ζωή σου
    και καταλήξεις όμορφες και σπάνιες ευκαιρίες
    Με ήλιο και χαμόγελα να γέμει η ψυχή σου
    και φωτεινοί οι χρόνοι σου χωρίς ανορθογραφίες

    35 οι ευχές και …1035 ζάλη μου στεριανή μου,
    για μια ζωή όπως την θες και μέσα απ’ την ψυχή μου!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Και να σ’αντέξουν άλλες τόσες και άλλες τόσες…και να συναρμολογείς τόσο ιδιαίτερα μεθυστικούς κόσμους ;))
    Να μεγαλώνεις όμορφα…

  3. Γλαρένια

    Με ξάφνιασε το σχόλιό σου. Το κείμενο είναι επηρεασμένο από τα επερχόμενα γενέθλιά μου. Δεν περίμενα όμως να γίνει αντιληπτό. Με εντυπωσιάζει η ικανότητα σου να τρυπώνεις πίσω από τις λέξεις.

    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    Σύμφωνα έχω μαζέψει πολλά. Φωνήεντα χρειάζομαι τώρα. Που θα πάει θα τα μαζέψω.

  4. Kovo Voltes

    Μπελάς είναι οι πολλές λέξεις. Δυσκολεύουν τη συναρμολόγηση. Τις δεχόμαστε όμως,θέλουμε δε θέλουμε.

    (Σ’ ευχαριστώ πολύ! Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ευχή.)

  5. (..πάντα χαίρομαι στα γενέθλια, των άλλων ή δικά μου)!

    Λίγες οι λέξεις..μακάρι η πρώτη σου σκέψη τη μέρα εκείνη να είναι η δική σου ευχή που από όνειρο θα γίνει μαγεία..(χρόνια καλά!)

  6. Μαρία

    Η ευχή είναι μία. Η τριακοστή έκτη λέξη να είναι ρήμα!

    (Για πολλοστή φορά, απαντώντας το σχόλιό σου εμπνέομαι την επόμενη ανάρτηση του blog.)

    Σ’ ευχαριστώ πολύ.

  7. Τριάντα πέντε αποχρώσεις θα σου αφήσω, να τις ανακατέψεις όπως θέλεις εσύ, να τις κάνεις εκατό και παραπέρα….
    Να είναι η ζωή σου τόσο όμορφη όσο και οι λέξεις σου!!
    Με ένα φιλί.

  8. Ολόψυχα σου εύχομαι, η τριακοστή έκτη λέξη -ρήμα, επίθετο ή επίρρημα, ό,τι εσύ επιθυμείς- να είναι γεμάτη φωνήεντα, μεστή νοήματος, έτοιμη να βοηθήσει στη συναρμολόγηση του πιο ζεστού και ολοκληρωμένου πίνακα.

  9. Α, εδώ δεν έχουν θέση τα συνήθως μεγαλόσχημα, λάλα φλιναφήματά μου. Εδώ και τώρα θα πω μόνο τούτο:
    Χρόνια Όμορφα, Υγιή, Δημιουργικά, Ερωτικά και…
    αναπόδραστα λεξολάγνα!

  10. Καλημέρα!
    (Διαθέτω σαράντα πέντε…. λέξεις. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν γιατί ο λόγος μου είναι μεγαλοπερίοδος και σε ταλανίζει!)

Σχολιάστε

