Άνευ αποδοχών περιπατητής


Πετάγεσαι απ’ το κλάμα του μωβ ξυπνητηριού με τα καναρινί σου μάτια ακόμη νυσταγμένα. Αναζητάς μια στάλα έρωτα να δικαιολογεί το όνειρό σου. Με βλέμμα ενοχικό, στην πιο κλειστή στροφή της δεξιάς παλάμης σου, κρύβω το μπλε κουμπί απ’ το παλτό μου. Πατάς το ξυπνητήρι κι εκσφενδονίζομαι στο ρεύμα καθόδου της λεωφόρου Αλεξάνδρας.

Από παντού ηχολογούν σαραβαλάκια Citroen και ασθενοφόρα. Οι φάροι της στεριάς σκορπούν παντού τη ζάλη. Ακινητοποιώ τα μπλε μποτάκια μου στις άσπρες ρίγες της ασφάλτου. Στο πλάι μου μια μαύρη ομπρέλα διψασμένη για βροχή κι ένα ζευγάρι ροζιασμένα χέρια. Περνώ στην άνοδο και αλλάζω ρότα. Ρίχνω κλεφτές ματιές στο ρημαγμένο πράσινο στολίδι κι επιταχύνω.

Ανηφορίζω επίμονα στο ρεύμα ανόδου της λεωφόρου Αλεξάνδρας. Άνευ αποδοχών περιπατητής, με άπειρα χρόνια προϋπηρεσία. Έτσι συστήνομαι τις νύχτες στα όνειρά μου…

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Εικόνα: Quint Buchholz 
6 thoughts on “Άνευ αποδοχών περιπατητής

  1. Κατερίνα

    ..και ξυπνά πολλούς εφιάλτες, θα συμπληρώσω εγώ.(Παναθηναϊκά σκεπτόμενος)

    Η Αλεξάνδρας είναι από τις λίγες αθηναϊκές λεωφόρους που μπορείς να αισθανθείς και τις τέσσερις εποχές του χρόνου σε μια μόνο διαδρομή.

    Καλησπέρα.

  2. Και εγώ λατρεύω την Αλεξάνδρας. Άλλοτε για καλό, άλλοτε για κακό, έχω άπειρες φορές ανεβοκατέβει τη λεωφόρο. Πολύ συχνά με τα πόδια.
    Μόνο, που δε μου ξυπνάει εφιάλτες (ουδόλως ποδοσφαιρικά σκεπτόμενη) 😀
    Καλή σου εβδομάδα

  3. Πού περπατώ τόσον καιρό και έχασα τόσες βόλτες;…

    Κάθε πέρσι και καλύτερα (λέω εγώ…) για το ανεβοκατέβασμα της συγκεκριμένης Λεωφόρου και πολύ περισσότερο τους περιπάτους στο Πεδίο του ΄Αρεως

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Είναι δύσκολο το επάγγελμα του περιπατητή. Ειδικά σε μια πόλη που ανθίζει το πράσινο τσιμέντο…

    Χρόνια πολλά, Γλαρένια. Χαίρομαι που τα ξαναλέμε.

    Καλό Σαββατοκύριακο.

Σχολιάστε

