Χριστουγεννιάτικη βόλτα


Είμαι στο τιμόνι της αστραφτερής μεταλλικής μου ξύστρας. Αριστερά μου, ένα πορτοκαλί σουρωτήρι, με τον ήλιο αναμμένο σε όλες του τις τρύπες. Δεξιά μου ένα ακορντεόν γεμάτο κόσμο.

Ο ήλιος του Δεκέμβρη με παρακινεί ν’ ανοίξω την υφασμάτινη της οροφή. Μ’ ένα πάτημα στο μπεζ κουμπί του πουκαμίσου μου, αναδιπλώνεται αργά μες την κουκούλα του χακί μπουφάν που φοράω. Το κρύο με κυριεύει.

–  Ήλιε κατεργάρη, με ξεγέλασες.  Παρέα ήθελες.

Δέκα ζαχαρωτά πιο κάτω, ο χιονάνθρωπος που ελέγχει  την κίνηση, με σταματά. Βγάζει το πολύχρωμο κασκόλ του και μου το χαρίζει. Το τυλίγω στο λαιμό μου. Μυρίζει φρέσκο χιόνι.

Παραμονή Χριστουγέννων. Η κίνηση στους δρόμους της παιδικής φαντασίας, ατελείωτη. Η χαλασμένη εξάτμιση της μπρούτζινης δραχμής που κινείται μπροστά μου, αναδύει ένα σύννεφο λευκής βανίλιας.

Γυρίζω το μολύβι στη μηχανή. Η μύτη του έχει μικρύνει πολύ. Με δυσκολία κινείται. Ένα σύννεφο, μαύρου μολυβιού πετιέται στο αέρα.  Η ξύστρα μου ακινητοποιείται.

Βγάζω το κοχύλι από την τσέπη και τηλεφωνώ στον Άγιο Βασίλη.

Λίγες καραμέλες αργότερα, βλέπω το έλκηθρο να έρχεται από μακριά.

Χο, Χο,Χο. Μη στεναχωριέσαι μου λέει. Βάζει την ξύστρα μου μέσα στο σάκο του και χάνεται στον ουρανό.

Βαδίζω στο σοκολατοδρόμιο σκεφτικός. Ένα κίτρινο ξυπνητήρι σταματά δίπλα μου. Μια μελαχρινή μούσα με καλεί να μπω μέσα. Κάθομαι στο διπλανό δείκτη, κουρδίζει τη μηχανή και φεύγουμε μαζί προς άγνωστο παραμύθι…

 
Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com

Στο σαραβαλάκι μου. 
14 thoughts on “Χριστουγεννιάτικη βόλτα

  1. Κάτι μου λέει πως θα περάσεις όμορφα, σ’ αυτό το παραμύθι.
    Μάλλον με προκαταβάλλει θετικά, η ύπαρξη της μελαχρινής μούσας..

    Καλές γιορτές! Με Υγεία, Στεριανή ζάλη των μαγεμένων παραμυθιών.

  2. Καλά Χριστούγεννα, Αντώνη! με μυρωδιές σοκολάτας, κανέλας και βανίλιας! με παραμυθένιες βόλτες, με φίλους καλούς, με αγάπη και γέλιο μπόλικο! να περάσεις όμορφα τις γιορτές! 🙂

  3. Ευτυχισμενα Χριστουγεννα Αντωνη! Με μυρωδιες μαγευτικες και με φιλους καλους κι αγαπημενους , γελιο αλλα και ομορφες αποδράσεις μεσα σαπο τα παρααμυθια σου .. που ευχομαι να μην ειναι παντα παραμυθια!

    Ι wonna wish you a vrey Merry Christmas from the bottom of my heart!

    http://www.slideboom.com/presentations/35955/So-this-is-Christmas

  4. Κόκκινα παπούτσια

    Σ’ ευχαριστώ πολύ.

    Ακριβώς έτσι είναι ζωγραφισμένα στο μυαλό μου τα καλά Χριστούγεννα.

    Καλά Χριστούγεννα σ’ εσένα, στους ανθρώπους που αγαπάς και σ’ εκείνους που θα αγαπήσεις στο μέλλον.

    Καλημέρα.

  5. Λιακάδα

    Σ’ ευχαριστώ πολύ, τόσο για τις ευχές όσο και για το τραγούδι. Υπέροχη η φωνή της Celine Dion.

    Καλά, μελωδικά και φωτεινά Χριστούγεννα, σ’ εσένα και στην οικογένεια σου.

    Καλημέρα.

  6. Έφθασα, νόμισα πως είμουν καθυστερημένο αλλά μάλλον νωρίς ήρθα.
    Κανένας από το γιουρούσι δεν έχει ακόμα εμφανιστεί?
    Καλές γιορτές

  7. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ομορφα, παιχνιδιαρικα, ρομαντικά, μαγικά, φωτεινά, αγαπησιάρικα, σαν τα αστέρια!!
    ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ
    -Μια τεμπέλα- :))

  8. Καλές γιορτές καλή χρονιά με πολύ έμπνευση και αγάπη αληθινή και ότι άλλο ονειρεύεσαι για σένα και τους αγαπημένους!

Σχολιάστε

