Για μια χούφτα αφηρημάδα

122
Το βράδυ της Δευτέρας, έκανα λόγο σ’ ένα μου email για την αφηρημάδα που με καταδιώκει από την ημέρα που γεννήθηκα. Αυτή μου η αναφορά αποδείχτηκε περίτρανα   την αμέσως επόμενη μέρα, φωτίζοντας ένα ακόμη θύμα της ανίατης αυτής «ασθένειας».

Θύμα, αυτή τη φορά υπήρξε το αυτοκίνητο της αδερφής μου. Η οποία έκανε το λάθος να μου το εμπιστευτεί. Φυσικά μερίδιο ευθύνης αναλογεί και στην ίδια, που άφησε στα χέρια ανθρώπου με τόσο βεβαρυμμένο ιστορικό, αυτοκίνητο με χαλασμένο immobilizer.

Φυσικό επακόλουθο, μια ξεκλείδωτη πόρτα. Ανοιχτή πρόσκληση στον περαστικό «διαρρήκτη». Που όμως, αρκέστηκε μόνο σε μια περιπλάνηση στο εσωτερικό του.

Ύστερα από λεπτομερή έρευνα, διαπίστωσα ότι ο βραδινός εισβολέας είχε πάρει μαζί του μερικά κέρματα, ένα cd του Bob Marley και ένα μισογεμάτο μπουκάλι νερό Ιόλη συλλεκτικής αξίας, καθώς είχε αγοραστεί πριν μήνες από μαιευτήριο όπου γέννησε μια αδελφική φίλη.

Από τη μία ως την άλλη άκρη του μυαλού μου, επικρατεί απογοήτευση.

Αλλιώς την είχα φανταστεί ετούτη τη στιγμή. Γεμάτη θυμό και πόνο. Μ’ ένα δάκρυ να κυλά στο αξύριστο μάγουλό μου, την ώρα που θα χτυπώ με πένθιμο ρυθμό τα πλήκτρα του υπολογιστή. Για πολλοστή φορά όμως, η ψυχρή πραγματικότητα λεηλάτησε την φαντασία μου.

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com
6 thoughts on “Για μια χούφτα αφηρημάδα

  1. Εγώ πάλι θα την φανταζόμουνα με πολλούς επιδέσμους… συνεντεύξεις της παρολίγον αδερφοκτόνας αδερφής στα κανάλια…
    και ιατρικά δελτία για την κατάσταση της υγείας του αφηρημένου αδερφού…..που άφησε ξεκλείδωτο το κλεμμένο άμάξι….
    Οπότε…
    Μια χαρά είναι και έτσι…..

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  2. Μηδαμινές φαινομενικά οι απώλειες, όμως σκέφτομαι πόσο σημαντικά είναι για μας πράγματα ευτελούς αξίας πλην όμως μεγάλης συναισθηματικής.
    Και ναι, σαν βιασμός είναι η επιδρομη σε οποιονδήποτε ιδιωτικό σου χώρο
    Φτηνά εν τέλει τη γλίτωσες…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Γλαρένια

    Σίγουρα, πέρα από την πλάκα, το συναίσθημα ότι κάποιος εισέβαλε στο δικό σου χώρο είναι πολύ άσχημο. Ακόμα και όταν οι απώλειες είναι ασήμαντες.

    Καλό βράδυ.

Σχολιάστε

