Μαριονέτες

111
Είμαι ένα άψυχο αντικείμενο.

Κάποτε, ήμουν άνθρωπος. Μπορούσα να κουνώ τα χέρια, τα πόδια και το μυαλό μου, προς όποια κατεύθυνση ήθελα. Ζούσα σ’ έναν κόσμο ζωντανό.

Ένιωθα τον πόνο, την ευτυχία, την χαρά, την απογοήτευση. Τώρα δεν νιώθω τίποτα. Τίποτα πέρα από φόβο. Φοβάμαι μην κόψουν τις χορδές που με κινούν. Έχω ξεχάσει πώς είναι η ζωή πέρα από το παράπηγμά μου. Τρέμω στη σκέψη, πως κάποτε θα πάψουν να επενδύουν το μέλλον τους στους δικούς μου φόβους.

Ένα πλαστικό σημαιάκι ανεμίζει στα χέρια μου. Είμαι μια σιωπηλή μαριονέτα.

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com
10 thoughts on “Μαριονέτες

  1. Οι μάγκες που εξυπηρετούνται από τη δική μας νωχελικότητα, απραξία ή αδιαφορία αν θέλεις, επενδύουν προ πολλού το μέλλον το δικό τους ερήμην μας. Κι’ εμείς παρά το ότι επιμένουμε πως το έχουμε αντιληφθεί, θα υποπέσουμε αβασάνιστα στο ίδιο σφάλμα…
    Οι συγκεντρώσεις αυτό δείχνουν.

    Πολύ αγαπημένο τραγούδι,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Γλαρένια

    Δεν είναι θλιβερό να βλέπεις νέους ανθρώπους ν’ ασπάζονται σκουριασμένες ιδέες; Να έχουν πρότυπο ένα σάπιο σύστημα και όραμα να γίνουν μέρος του. Σε έναν άνθρωπο μεγαλύτερης ηλικίας μπορώ να βρω κάποια ελαφρυντικά. Αλλά όταν είσαι είκοσι χρονών πρέπει να αμφισβητείς τα πάντα, ακόμη και τα σωστά.

    Το τραγούδι είναι κι εμένα από τα αγαπημένα μου. Υπέροχη η φωνή της Βιτάλη.

    Καλό σου βράδυ.

  3. Είναι θλιβερό αλλά δεν είναι το μόνο θλιβερό στη πλάση, έτσι;

    Θλιβερό εξίσου το γεγονός πως εμείς οι «ρομαντικοί», μέσα από αυτές και πολλές άλλες διαπιστώσεις, γινόμαστε κυνικοί μέχρι που παθαίνουμε «ανοσία» και τελειώνει το θέμα.

    Λατρεμένη η φωνή της Βιτάλη, λατρεμένοι και τούτοι οι στίχοι της και η μουσική της και όλα της! Πολύ όμορφη και η φωτογραφία του πόστου!

  4. Δεν είναι απαίσιο να νιώθεις έτσι? Μερικές φορές αισθάνομαι έτσι και είναι χάλια…δεν μας δίνεται όμως και μια προοπτική…
    Καλησπέρα

  5. Dana

    Χώρο για σκεπτόμενους και ρομαντικούς πολίτες, αυτό το κράτος δεν προσφέρει. Όποιος αρνείται να δεχτεί το παράλογο ως λογικό μπαίνει σε καραντίνα. Να μην κολλήσουν οι «υγιείς πολίτες» και καταστραφεί αυτό το όμορφο οικοδόμημα.

    Καλή σου μέρα.

  6. Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω τους ανθρώπους -μαριονέτες και πως λειτουργουν έτσι …
    ¨αλλοι δεν αντέχουν να σέρνουν τον πεθαμένο στη πλάτη τους κι αυτοί τον κουβαλάνε μέσα τους.. ΄(
    Οι μόνες μαριονέτες που αντέχω να βλέπω είναι αυτές

    http://www.slide.com/s/aNZKbd1k6z9zdREbF427uvCvsSdy-X9R?sk=0&cy=gn&th=0 ( ελπόιζω ενας από τους δυο κώδικες να σε παραπέμψει σωστά) αλλοιως πες μου και θα σου στείλω τη φωτογραφία με μέιλ. Ειναι από την χτεσινή μου βόλτα στο Μονστηράκι…

  7. Σοφία

    Έτσι όπως εξελίσσεται η κοινωνία, προοπτική δεν υπάρχει. Πρέπει να έρθουν τα πάνω κάτω, να έρθει ο κόσμος στα ίσα του ξανά, για να υπάρξει προοπτική. Αλλά επανάσταση με μαριονέτες δεν γίνεται.

    Καλή σου μέρα.

  8. Λιακάδα

    Με βάση την ανάγκη λειτουργούν. Τουλάχιστον όσοι δεν έχουν γεννηθεί πεθαμένοι και γίνονται στην πορεία μαριονέτες.

    Ο ένας κώδικας λειτουργεί κανονικά. Σ’ ευχαριστώ.
    Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες σου.
    Καλημέρα.

  9. Σκέψου αυτούς που έχουν γεννηθεί πεθαμένοι! κι απλά σέρνουν το σαρκίο τους και το επιδεικνύουν!
    Καλημέρα! ( μαυρα μεσάνυχτα …χαχαχ )

Σχολιάστε

