Προκόψαμε

2290613163_562532050c_o
Όταν ακούω τη λέξη «συμμετρία», το πρώτο που μου έρχεται στο νου είναι η χωρίστρα του Προκόπη Παυλόπουλου. Τον φαντάζομαι, ώρες μπροστά στον καθρέφτη του μπάνιου, να κρατά τσατσάρα, διαβήτη και μοιρογνωμόνιο φροντίζοντας μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.

Αν ασχολιόσουν με τόσο ζήλο και με τα θέματα του Υπουργείου σου αγαπητέ Προκόπη…

Σ’ έβλεπα που λογομαχούσες μ’ έναν δημοσιογράφο (με αυτόν που θα τρώτε το βράδυ παρέα) και με τον καλό συνάδερφο σου , της αντιπολιτεύσεως το καμάρι.

– Μας δώσατε 11 % ανεργία κι εμείς την κατεβάσαμε στο 9 %.

Κάτι σου είπε αυτός και κοκκίνισαν τα φουσκωτά σου μαγουλάκια. Αλλά μη μου στενοχωριέσαι, σε λίγο καιρό θα αλλάξετε θέσεις και θα του τα λες εσύ.

Κατανοώ ότι στα μάτια σας όλα είναι ποσοστά αλλά με το φτωχό μου το μυαλό αναρωτιέμαι trendy Υπουργούλη μου.

Μήπως αυτό που εσείς το λέτε «ποσοστό» είναι η ζωή ενός ανθρώπου;

Μήπως από τη στιγμή που υπάρχει έστω κι ένας άνεργος είστε αποτυχημένοι;

Από την άλλη όμως, σκέφτομαι πόσο σας αδικώ. Αδικώ εσάς, αδικώ τους προηγούμενους που κοιμόντουσαν στην καρέκλα σας, αδικώ τους επόμενους. Το κάνω εσκεμμένα. Το κάνω για να κρύψω τα δικά μας λάθη. Ξέρεις για ποιους μιλάω. Για εμάς τα ποσοστά. Εμάς, που κλείνουμε τα μάτια στην ανυπαρξία σας, την ανικανότητά σας, την πλεονεξία σας και το ταχυδακτυλουργικό ταλέντο σας. Εμάς, που με αντάλλαγμα μια θέση στο δημόσιο, σας δίνουμε συγχωροχάρτι. Εμάς, που σας αφήνουμε εναλλάξ να μας χλευάζετε.

Συγνώμη αν σε ζάλισα, αλλά σε νιώθω δικό μου άνθρωπο. Έχεις και το όνομα από το αγαπημένο μου στρουμφάκι. Το όνομα μόνο, γιατί εσύ έχεις τη χάρη του Μελένιου. Μη μου πεις ότι δεν τον ξέρεις;

Μα καλά, στο Υπουργείο τι κάνεις τόσες ώρες;

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com
6 thoughts on “Προκόψαμε

  1. Καλά τα λες, αλλά ποιού ιδρώνει το αυτί;…
    Αυτοί καλά τα έχουν μοιρασμένα μεταξύ τους.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Αγαπητε μου Στεριανή Ζάλη ‘εχεις ακούσει την παροιμία που λέει » άλλαξε ο Μανολιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλοιώς»?
    εε ταιριάζει γάντι, στην περίπτωση!

  3. Γλαρένια

    Όλα μοιρασμένα τα έχουν. Και πρώτα απ’ όλα τις ζωές μας.

    Καμία φορά μόνο δεν τα βρίσκουν στη μοιρασιά και έτσι μαθαίνουμε κι εμείς τα κατορθώματα τους.

    Καλό απόγευμα.

  4. Λιακάδα

    Εμένα αυτές τις μέρες τριγυρίζει στο μυαλό μου η φράση του Καζαντζάκη «Δε φοβάμαι τίποτα. Δεν ελπίζω τίποτα. Είμαι λεύτερος».
    Όσο συνεχίζεται αυτή η ανακύκλωση δεν υπάρχει καμία ελπίδα.

    Καλό απόγευμα.

Σχολιάστε

