Στη μούσα με την κόκκινη ποδιά


Απομεσήμερο Παρασκευής. Ή μήπως ήταν Σάββατο; Καλύτερα που έχω μπερδευτεί. Θα ήταν άδικο αν έδινα όνομα σ’ εκείνη την ημέρα.

Τραπεζάκια με καρό τραπεζομάντιλα, άγνωστες λέξεις, μισοτελειωμένα κρασιά, ζαλισμένα παγάκια, πολύχρωμα πιάτα. Συνηθισμένο σκηνικό. Ίδιο με πίνακα που κρέμεται τις Κυριακές στο Μοναστηράκι. Το έργο αυτό όμως δεν έχει αποκαλύψει την πολυτιμότερη πινελιά του.

Ανάμεσα σε μυρωδιές θαλασσινές, μεταλλικά σκευή και καπνούς, ντυμένη με μια κόκκινη ποδιά, βουτηγμένη ως τα μαλλιά στο ψεύτικο τοπίο του νησιού, η ξεχασμένη μούσα  ποιητή.

Το μελαγχολικό της βλέμμα σκορπά γαλάζια ομίχλη. Σκεπάζει  αντικείμενα, στιγμές, ομιλίες. Κάθε ίχνος ζωής. Μόνο η λευκή φιγούρα της μένει ορατή. 

Πλησιάζει, αγγίζει το χρόνο με τα δάχτυλά της και τον σταματά. Κρύβω τη σκέψη μου στην τσέπη της ποδιάς της. Κάνει δυο βήματα και χάνεται. Δεν ξέρω που με πήγε, αυτό θα πω στο σώμα μου, αν ψάξει να με βρει.

Κείμενο - Φωτογραφία: Αντώνης Τσόκος 
9 thoughts on “Στη μούσα με την κόκκινη ποδιά

  1. Διαβάζω ακόμα την τελευταία πρόταση και θυμάμαι εκείνο το στίχο: «Εγώ σε έχω πια ξεχάσει, το σώμα μου όμως ακόμα σε θυμάται». Ασυνείδητη σύνδεση, χωρίς φίλτρο λογικής. Με επηρέασαν τα ζαλισμένα παγάκια σου. Ελπίζω να μου επιτρέπεις…

  2. μ’ αρέσει η γραφή σου γιατί κινείται ανάμεσα στη ποίηση και το πεζό….
    Είμαι σίγουρη πως…. ‘ητανε καλά εκεί που πήγες!!!!

  3. πολυ αδικο να εδινεσ ονομα σε εκεινη την ημερα…..δεν εχει σημασια ποτε την ειδεσ….αλλα οτι την ειδεσ….και χα8ηκεσ στην μυρωδια τησ…..

  4. Παράθεμα: Ξύλινα σκαριά « Στεριανή Ζάλη

Σχολιάστε

