Λέξεις με ρούμι (I)

12
Τι κάνεις εσύ εδώ; τη ρώτησε, με αυστηρό ύφος η, ντυμένη στα κόκκινα, γυναίκα.

-Περιμένω τη σειρά μου να ζήσω.

-Με κοροϊδεύεις κοπέλα μου;

-Όχι, κυρία. Ποτέ. Ίσα, ίσα, σέβομαι την ηλικία σας.

-Δεσποινίς είμαι.

-Συγνώμη, αλλά ο δάσκαλός μου μας έλεγε να αποκαλούμε όλες τις γυναίκες κυρίες. Μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

-Ξέρεις τι είναι εδώ;

-Το γραφείο του υπουργού.

-Και σε ξαναρωτάω. Τι κάνεις εσύ εδώ;

-Περιμένω να μου μιλήσετε στον πληθυντικό Δεσποινίς.

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος - Φωτογραφία: Flickr.com
8 thoughts on “Λέξεις με ρούμι (I)

  1. «… όλες τις γυναίκες κυρίες. Μέχρι αποδείξεως του εναντίου.»

    Η «δεσποινίς» απέδειξε …το εναντίον.

    Πόσα τέτοια στραβόξυλα αντιμετωπίζουμε καθημερινά…

    Φιλ΄και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Στραβόξυλα, κρυμμένα πίσω από μια θέση ή έναν τίτλο, που κάνουν ότι μπορούν για να κάνουν τη ζωή μας δύσκολη.
    Δεν αντέχω τους ανθρώπους που κοιτούν αφ’ υψηλού.
    Καλό βράδυ Γλαρένια.

  3. Ούτε εγώ καλέ μου φίλε κι’ όμως είναι τέτοιο το σύστημα που εξαρτώμεθα από δαύτους.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

