Παράγραφος μόνη, αναζητά ιστορία

22176236
Τακτοποιώντας κάποια παλιά μου κείμενα συναντήθηκα με μια λησμονημένη  παράγραφο που είχα γράψει, με αφορμή αυτή την ανάρτηση που έγινε πριν μερικούς μήνες.   

Θέλω να σταθώ σε ένα μόνο κομμάτι εκείνης της ανάρτησης :

Ψάχνοντας, πριν λίγες μέρες, σ’ ένα κουτί γεμάτο από εφηβικές αναμνήσεις, βρήκα ένα κιτρινισμένο χαρτί με ένα παιχνίδι που παίζαμε τα βράδια στην εξοχή με τους φίλους μου.

Το παιχνίδι αυτό είχε τίτλο «Τρελή ιστορία». Ο τρόπος που παιζόταν, πολύ απλός. Σε ένα χαρτί ο κάθε παίκτης έγραφε ένα κείμενο δυο ή τριών προτάσεων. Χωρίς κανένα απoλύτως θέμα , ό,τι ήθελε ο καθένας. Ο επόμενος παίκτης έβλεπε μόνο τις δυο τελευταίες λέξεις που είχε γράψει ο προηγούμενος και από εκεί συνέχιζε την ιστορία όπως την φανταζόταν. Στο τέλος, αφού η σελίδα γέμιζε, είχαμε μια ιστορία χωρίς αρχή, μέση και τέλος αλλά με πολύ γέλιο.

Σκέφτηκα  πώς θα μπορούσε να παιχτεί αυτό το παιχνίδι σε ένα blog. Και βρήκα τον τρόπο. Προσκαλώ λοιπόν όποιον θέλει να πάρει μέρος σε αυτό το παιχνίδι να μου στείλει εδώ sterianizali@gmail.com να του δώσω τις δύο τελευταίες λέξεις από την πρώτη παράγραφο που έχω γράψει για να συνεχίσει την ιστορία. Μόλις μου στέλνουν μια παράγραφο έτοιμη, θα στέλνω κι εγώ στον επόμενο που θέλει να παίξει τις δυο λέξεις, απ’ όπου θα πρέπει να ξεκινήσει την δική του παράγραφο.

Την ιστορία που θα βγει, θα την δείτε στη επόμενη ανάρτηση και φυσικά όποιος το επιθυμεί θα μπορεί να την βάλει και στο δικό του blog.

 

Η συνεννόηση δεν ήταν σωστή, η ανταπόκριση δεν ήταν μεγάλη και η τρελή ιστορία δεν έγινε πραγματικότητα. Διαβάζοντας ξανά την πρώτη παράγραφο που είχα γράψει, αρχικά σκέφτηκα να την συνεχίσω δίνοντάς της τη μορφή μιας κανονικής ιστορίας. Η άνοιξη όμως μου έφερε διάθεση για παιχνίδι κι έτσι αποφάσισα να δώσω μια τελευταία ευκαιρία σε αυτή την ιδέα.

Όποιος συμμερίζεται τη διάθεση μου για παιχνίδι μπορεί να μου στείλει email στη διεύθυνση που αναγράφεται πιο πάνω για να πάρει μέρος στο παιχνίδι.

Παίζουμε λοιπόν;

6 thoughts on “Παράγραφος μόνη, αναζητά ιστορία

  1. Διάβασα την ανάρτηση στην οποία παραπέμπεις και έχω μείνει!
    Γράφεις κάπου για τη φράση «στον τόπο μου […]είμαι τέλεια ξένος».
    Είναι η φράση που κατά καιρούς εδώ και χρόνια τριγυρνάει στο μυαλό μου και ποτέ μα ποτέ δεν είχα καταφέρει να θυμηθώ πώς κι από πού την ξέρω. Όχι ότι τελικά το ’λυσα, αλλά τουλάχιστον τώρα ξέρω ποιανού είναι. Κάτι είναι κι αυτό… πολύ ευχαριστώ, λοιπόν, για την πληροφορία που, εν αγνοία σας, απέσπασα!:)

  2. Κόκκινα παπούτσια
    Σ’ αυτή τη φράση κρύβεται μια από τις μεγαλύτερες αλήθειες της ζωής μου. Διαπιστώνω όμως ότι υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που νιώθουν κάπως έτσι.
    Το ποίημα το συγκεκριμένο αν θέλεις να το διαβάσεις υπάρχει εδώ.
    Καλή σου μέρα.

  3. aikaterini
    Όχι, μην κάνεις δεύτερες σκέψεις. Με αυτή την ανάρτηση ήθελα να ταλαιπωρήσω όσους περνούν από εδώ αλλά όχι εσένα.
    Αν εννοείς έστειλες email, το μεθυσμένο μου email δεν το έλαβε. Δεν ξέρω γιατί.
    Καλή εβδομάδα.

Σχολιάστε

