Κακοντυμένες λέξεις


image22
Πάλι είδα τις λέξεις να με κοιτούν ενοχλημένες.

-Πώς μας έντυσες έτσι ; Τι δουλειά έχει εδώ το ωμέγα ; Τι έκανες το φίλο μου το όμικρον ; Τόσα χρόνια είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον  κι εσύ πας να μας χωρίσεις ; Ντροπή σου, ανορθόγραφε!

Δε σας αντέχω άλλο, όλο παραξενιές είστε. Ναι, σ’ εσένα μιλάω όμικρον, σ’ εσένα και τους φίλους σου το ύψιλον, το ήττα και το γιώτα που μου κάνετε τη ζωή μου δύσκολη τόσα χρόνια! Και δεν σας φτάνει αυτό, έχετε κάνει και τις λέξεις να γκρινιάζουν.

Αγαπημένες μου λέξεις, δεν το βλέπω νομίζετε πως δε σας ταιριάζουν τα ρούχα που σας φοράω ; Αλλά πείτε μου εσείς τί να κάνω ; Με τόσα ρούχα που έχετε, πού να βρω κι εγώ κάθε φορά πoιο πρέπει να φορέσετε ;

Δεν μπορώ να σας βλέπω στενοχωρημένες. Ως εδώ! Το σκεφτόμουν πολύ καιρό αλλά τώρα θα το κάνω. Θα ιδρύσω ένα σύλλογο και θα καταργήσουμε όλους τους εξυπνάκηδες. Τέρμα το  ύψιλον, το γιώτα και το όμικρον. Μόνο το ήττα θα κρατήσουμε. Γιατί το ήττα δεν κάνει τις δικές σου εξυπνάδες, αγαπητέ γιώτα. Που μια πηγαίνεις και στέκεσαι δίπλα στο όμικρον και κάνετε το περίφημο ντουέτο του όμικρον-γιώτα και την άλλη δίπλα στο έψιλον και θέλετε να σας φωνάζουμε έψιλον-γιώτα! Μέχρι και το άλφα κατέστρεψες, το πιο αθώο γράμμα. Τι ήθελες και πήγες κι  έκατσες δίπλα του ; εεεεεε ; Γι αυτό θα κρατήσω το ήττα, για να χαλάσω την παρεούλα σας και ν‘ αφήσετε και το άλφα στην ησυχία του.

Εσύ όμικρον, είσαι πιο τυχερός από το γιώτα. Δεν θα σε διώξω τελείως. Θα σε κρατήσω για να σε ταλαιπωρώ, όπως με ταλαιπώρησες κι εσύ τόσα χρόνια. Θα σε βάλω να κρατάς αγκαλιά το ύψιλον και θα σου αλλάξω και το όνομα. Ου θα λέγεσαι στο έξης.

Για να δω τώρα. Πώς θα δείχνει η πιο αγαπημένη μου λέξη με τα καινούργια της ρούχα.  Π α ν α θ η ν α η κ ώ ς .

-Τι είναι αυτό ; Πώς κατάντησα έτσι την ομάδα μου ; Άκυρα όλα. Όμικρον, ύψιλον, γιώτα , ελάτε μη στεναχώριεστε ένα αστείο έκανα. Σας αγαπώ πολύ για να σας διώξω. Πάμε τώρα όμως να φύγουμε, τον κουράσαμε τον κόσμο με τις ανοησίες μας. Πάμε κι αν καμιά φορά σας κάνω να νιώθετε άβολα, συγχωρέστε με. Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ.

-Άντε όμικρον φεύγουμε, άσε τις δημόσιες σχέσεις.

Κείμενο - Εικόνα: Αντώνης Τσόκος
10 thoughts on “Κακοντυμένες λέξεις

  1. Καλημέρα,
    για μένα μου φαίνεται τα λές! Είμαι λίγο…ανορθόγραφη, μάλλον έχω δυσγραφία..δεν έχω ορθογραφικό έλεγχο και ..μερικές λέξεις είναι κακοντυμένες. Ελπίζω να μη βγάζουν μάτι!
    καλημερα

  2. Σοφια
    Μην ανησυχείς, το δικό μου μάτι αποκλείεται να το βγάλουν γιατί έχουμε το ίδιο πρόβλημα. Για δυο πράγματα ευχαριστώ την τεχνολογία. Για τον ορθογραφικό έλεγχο και για τα GPS, γιατί είμαι ικανός να χαθώ και μέσα στο σπίτι μου.
    Καλό βράδυ.

  3. Ναι ναι, τα επιβεβαιώνω όλα. Με το κομμάτι με πληρώνει για να του διορθώνω τα κείμενα. Kαι για να μη χάνεται στη διαδρομή απ΄το σαλόνι στην κουζίνα έχουμε βάλει βελάκια που αναβοσβήνουν και του δείχνουν το σωστό μονοπάτι! (ουπς, δεν έπρεπε να τα πω αυτά;)

  4. οι λέξεις όπως και να γραφούν δεν αλλάζουν το νόημά τους, εκτός κι αν αλλάξει ο τρόπος που τις εκφέρουμε. και μια συνήθεια είναι και η ορθογραφία. ένας τρόπος που μας έμαθαν να βάζουμε τα γράμματα σε σειρά. κι απ’ τις συνήθειες, που αν τις μάθεις, ναι…βγάζουν μάτι όταν τις ντύνεις αλλιώς…

    μα…ποιός κρίνει κι επικρίνει; σαν οι λέξεις μιλούν, ξέρουν και να…ξεντύνουν!

    φιλιά βρόχινα…

  5. Α, μου άρεσε πολύ το κείμενο σου, γιατί δεν αντέχω καθόλου τα ορθογραφικά λάθη. Είναι και ο λόγος που διαβάζω πολλές φορές ότι γράψω, πριν το δημοσιεύσω, μην τυχόν και κάτι μου ξεφύγει. Ψυχαναγκαστική εντελώς με το θέμα, για να χρησιμοποιήσω και την Ψ ορολογία του επαγγέλματος… Και δεν είναι το μόνο μου ελάττωμα. Καλό ξημέρωμα.

  6. Νεράιδα της βροχης
    Έχω ντύσει κατά καιρούς τις λέξεις, με τα πιο παράξενα ρούχα. Μέχρι να βελτιωθώ λιγάκι έβγαλα τα μάτια πολλών αθώων.
    Αυτό που λες για την συνήθεια είναι πολύ σωστό. Η συνήθεια δύσκολα ξεπερνιέται.
    Καλό σαββατοκύριακο.

  7. aikaterini
    Ποια ορολογία θα χρησιμοποιούσες αν σου έλεγα, ότι μερικές φορές νοιώθω τις λέξεις να με κοιτούν περίεργα ;
    Συμφωνώ ότι η ορθογραφία παίζει σημαντικό ρόλο στην εικόνα ενός κειμένου. Χωρίς όλα αυτά τα περιττά φωνήεντα η γλώσσα μας δεν θα ήταν τόσο όμορφη.
    Καλό σαββατοκύριακο.

  8. Ουπς! Καλά, που είπες στο τέλος ότι έκανες αστεία. Τρελλαίνομαι με τις ανορθογραφίες. Αρρωσταίνω. Νομίζω ότι αλλοιώνουν το νόημα των λέξεων, καθώς σε απομακρύνουν από τη ρίζα, την ετυμολογία της λέξης.
    Είναι σαν να ντύνεις ένα παππού emo!
    Ακούς εκεί Π α ν α θ η ν α η κ ώ ς !

Σχολιάστε

