Αρχή

Θα μπορούσε να είναι ένα παραμύθι από αυτά που μου έλεγε ο παππούς μου όταν ήμουν μικρός. Μάλλον δεν θα μπορούσε, γιατί ο παππούς μου ήταν πολύ προχωρημένος για να λέει παραμύθια. Ίσως να είναι το δικό μου παραμύθι όταν αποκτήσω εγγόνια.

Ήταν λοιπόν καλοκαίρι του 1988 όταν έπεσε στα χέρια μου ένα τεύχος από το θρυλικό περιοδικό «Computer για Όλους». Το άνοιξα και άρχισα να το ξεφυλλίζω. Δεν καταλάβαινα τίποτε αλλά συνέχιζα να το διαβάζω γιατί με μαγνήτιζε. Λίγα χρόνια μετά, και αφού τα περιοδικά με υπολογιστές άρχισαν να γίνονται στοίβες στο δωμάτιο μου ήρθε η ώρα να αγοράσω τον πρώτο μου υπολογιστή. Έναν 80386 sx/33 με 8 mb ram και 40 mb σκληρό δίσκο. Καταπληκτικό μηχάνημα για την εποχή του. Τα χρόνια πέρασαν. Ο 386 έγινε Pentium. Το desktop έγινε laptop και επιτέλους έφτασε και το 2000 που μια dial up σύνδεση με έκανε να περιμένω πώς και πώς να πάει 10 το βράδυ οπότε και άρχιζε η χαμηλή χρέωση του internet, για να μπορώ να διαβαίνω διαφορετικά μονοπάτια. Απάτητα και συναρπαστικά. Η εξέλιξη του διαδικτύου ήταν και αυτή συναρπαστική και σε ξέφρενους ρυθμούς. Τώρα, 8 χρόνια μετά, είναι κάτι συνηθισμένο να κατεβάζεις μια ταινία, μια μουσική , να βρίσκεις τους χαμένους φίλους σου και να κάνεις και καινούργιους σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Τελικά, ο κόσμος είναι πιο κοντά πια σε σχέση με το 1992 που ξεκίνησε η δική μου περιπέτεια με τους υπολογιστές και θα έρθει ακόμα πιο κοντά γιατί η εξέλιξη θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Ίσως αυτή την ιστορία να λέω σε αρκετά χρόνια από τώρα ένα κεφάλαιο της οποίας  θα είναι και το πρώτο μου blog.

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι.

Κείμενο: Αντώνης Τσόκος
One thought on “Αρχή

  1. Παράθεμα: Γεννημένο την 4η Ιουλίου « Στεριανή Ζάλη

Σχολιάστε

